Translate

OnTopList.Com blog directory

Sunday, August 31, 2014

Želim znati da li je istina :) I want to know is it true ? :)

Mnogo puta sam slušao izjave poput :


itd...

Iskreno, nekim izjavama sam i povjerovao.




Ovog puta, da li baš zbog posebno intrigantnog i arogantnog pristupa (usput, upute koje se kasnije dobiju su na profesionalnom nivou i toliko detaljne, da svaki opis od prethodno navedenih možete slobodno zaboraviti),



Istina ili ne, znat cu kad probam !
Da odmah pojasnim : za one koji su danononoćno  na internetu, za one koji su profesionalci, vjerojatno će prve upute izgledati pomalo smiješno, jer, naravno, te osobe već sve to znaju, samo je pitanje da li to uistinu i primjenjuju.


Možda će zvučati čudno, ali kad sam uputio prvi email njihovoj korisničkoj službi, dali su mi jedan podatak za kojeg nisam znao. Iskoristio sam taj podatak, te sa veseljem mogu reći da sam odmah živnuo kao ptica na grani !

Ako nekog zanima koji je to podatak bio, rado ću mu odgovoriti, ali s obzirom da se radi o stvari koja možda baš i nije za javno objavljivanje, odgovorit ću na svaki email sa zadovoljstvom, a ako bude puno takvih pitanja, objavit ću ih javno.

Posebno bih napomenuo da me taj podatak razveselio kao što bi mogao mnoge ljude koji ne znaju za njega !

Zato zahvaljujem javno korisničkoj podršci za prvi koristan savjet ! 

No comments:

Post a Comment

I will appreciate any your comments you may leave here... Cijenim svaki vaš komentar kojeg možete ovdje napisati...